coś do ubrania

Torebka „Oreo”- „Grey”

W przerwie od chust i wymyślania projektów postanowiłam spróbować czegoś innego. Nigdy nie byłam wielbicielką sznurków i innych grubszych przędz, ale nadszedł taki dzień, w którym postanowiłam to zmienić… i tak oto w mojej pracowni powstała torebka wg ostatnio bardzo popularnego wzoru „Oreo”. To właśnie on sprawił, że sięgnęłam po T-Shirt Yarn.
Po zasięgnięciu opinii, wybrałam przędzę bawełnianą od PIMOtki i szczerze ją pokochałam. Idealna bez żadnych dziurek, czy innych niedoskonałości. Pamiętam jak kiedyś robiłam dywanik z Hooked Spaghetti i byłam rozczarowana jakością… ale do rzeczy, bo przecież miałam pokazać torebkę 🙂

Dodatkowo w środku wszyłam podszewkę.

Ja jestem nią zachwycona. Zużyłam półtora motka w kolorze szarym, a do tego wybrałam czarne okucia. Na pewno powstaną kolejne w innych kolorach. Mam też plany na inne modele 😀

Dodaj komentarz