coś do ubrania

Torebka „Oreo”- „Dusty Rose” (aukcja charytatywna)

Powstała u mnie kolejna torebka „Oreo”, która tym razem ma nieść pomoc. Niemalże w każdym tygodniu otrzymuję po kilka próśb o pomoc i wystawienie swoich prac na różnorakich aukcjach charytatywnych. Niestety nie jestem w stanie pomóc wszystkim, bo nawet gdybym oddawała wszystko co robię, to i tak potrzeby są znacznie większe ;p Ustaliłam sobie taką zasadę, że w pierwszej kolejności staram się pomagać w swojej najbliższej okolicy i z tego właśnie względu powstała ta torebeczka. Obecnie dwie dziewczynki blisko mnie chorują na SMA i na licytację dla jednej z nich ją wykonałam. Postaram się zrobić coś również na aukcję dla drugiej 🙂
Pierwszy raz pracowałam na przędzy recyklingowej KoTToOn. Przyznam szczerze, że zachęciła mnie niska cena. Miałam złe doświadczenia z tego typu materiałem, ale postanowiłam zaryzykować i… jestem zadowolona. Oprócz dwóch łączeń przędza w pracy była bardzo fajna, a torebka wyszła efektownie. Nie było żadnych plam, dziur etc., choć wiadomo, że do przędzy typu Premium porównywać jej nie można ;p
Torebeczka otrzymała okucia w kolorze starego złota i oczywiście kolorową podszewkę.

Zapraszam do licytacji: https://www.facebook.com/groups/3855983271157469/permalink/4389032417852549/?notif_id=1632927597222762&notif_t=group_post_approved&ref=notif

Dodaj komentarz