ozdoby bożonarodzeniowe

Boże Narodzenie 2021

Przez kilka lat nie wykonywałam żadnych ozdób bożonarodzeniowych, bo sama mam już nadto 🙂 Wszystkie moje prace w tym temacie możecie zobaczyć tutaj.
W tym roku zostałam poproszona o zrobienie bombek. Wszystkie dotąd robione przeze mnie bombki były usztywniane na balonie. Są oczywiście przepiękne, ale bardzo delikatne. Za każdym razem kiedy je chowam, bardzo staram się, aby przetrwały bez szwanku do kolejnego świątecznego sezonu. Żeby obdarowywaną osobę zwolnić z tego obowiązku nadmiernego uważania, nowe bombeczki zrobiłam na akrylowych formach ze 100% bawełny.

Chciałabym również Wam wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Mnóstwa spokoju, dużo zdrowia, pokładów cierpliwości i wszelkiej pomyślności 🙂

Dodaj komentarz