świeczniki

Makramowy lampion

Czas przedświąteczny jest intensywny zarówno w domu, w działalności rękodzielniczej, jak i w pracy. W tym roku postanowiłam troszkę połączyć te dwie ostatnie płaszczyzny, a mianowicie przygotowałam z uczniami makramowe lampioniki, jako upominek świąteczny dla rodziców. Były to oczywiście bardzo proste sploty, które dzieci wykonywały z moją dużą pomocą i innych dorosłych. Niemniej jednak był to świetnie spędzony czas, oparty na współpracy i działalności artystycznej.
Zachęcona pleceniem lampionów, postanowiłam sama wykonać jeszcze jeden, bardziej zaawansowany pod względem ilości splotów i włożonego wkładu pracy. Ten wyjątkowy egzemplarz trafił jako upominek do mojej ukochanej współpracownicy Gosi.

W planach mam podobne lampiony, ale znacznie większych słoikach 🙂

Dodaj komentarz