coś do ubrania

NAiMA Pullover

Sweterek NAiMA projektu ANKESTRiCK powstał mimo, że nie było go na mojej liście projektów do wydziergania. W ramach współpracy ze sklepem Liloppi dostałam do przetestowania jeden z zestawów swetrowych. Musiałam zatem znaleźć wzór, który będzie współgrał z wybranym przeze mnie zestawem motków.
Każdy zestaw swetrowy jest inny i wyjątkowy. Zobaczcie sami tutaj. Rzadko kolory się powtarzają, chyba, że na prośbę dziewiarek ;p Składa się z jednego motka głównego na karczek i body swetra oraz dwóch mniejszych moteczków na rękawy. Moje moteczki złożone były z 3 nitek swinga (merino-akryl), jednej nitki moherku oraz jednej nitki z nopkami. Na swój sweterek w rozmiarze 2 zużyłam mniej niż 3/4 dużego motka dziejąc na drutach 5,0 mm oraz ściągacze na 4,0 mm, tak więc włóczka jest bardzo wydajna. Myślę, że cały zestaw swetrowy spokojnie wystarczy na spory klasyczny sweter.
Projekt NAiMA to naprawdę świetny wzór. Początkowo myślałam, że będzie to prosty sweter z ażurowymi liniami reglanu, które biegną do samego dołu. Nic bardziej mylnego. Mimo, że na pierwszy rzut oka sweterek ma klasyczną formę, to w wykonaniu nie jest bardzo łatwy ani nudny. Zdecydowanie wymaga skupienia uwagi, zwłaszcza w momencie formowania pach. Jest jednak opisany perfekcyjnie, więc nieco bardziej doświadczone dziewiarki z pewnością nie będą miały problemów.
Połączenie wspaniałej włóczki i niebanalnego wzoru, dało cudowną dzianinę, miękką i niegryzącą. Jest to kolejna fajna propozycja na stworzenie sobie sweterka bez wydawania fortuny na włóczkę, bez rezygnacji z dobrej jakości włóczki.

Bardzo polecam Wam zarówno zestawy swetrowe, jak i sam wzór. Myślę, że kiedyś jeszcze do niego wrócę.

Dodaj komentarz