amigurumi

Miś Lucas

W moim Składzie Rękodzieła chyba nastała wiekopomna chwila i jesteście świadkami powstawania i rozwoju nowej gałęzi, a mianowicie amigurumi. Już wspominałam wcześniej, że ten rodzaj szydełkowania nigdy mnie nie pociągał. Zrobiłam pojedyncze rzeczy, ale czułam tego czegoś, co powinno się czuć przy tworzeniu rękodzieła. Teraz to się odmieniło 😀 Wzory na nowe maskotki pochłonęły mnie bez reszty, odkopałam swoje książki o tej tematyce, więc na pewno powstaną kolejne postacie. Czuję jakbym dawała im życie ❤

Dziś pierwsza „z większych” maskotek- miś Lucas nazwany przez mojego synka „Bubuś”, bo ów jegomość powstał właśnie dla niego.
Skorzystałam ze wzoru od TinyAmigurumi, który znajdziecie na Etsy. Tutorial bardzo przejrzyście napisany, opatrzony zdjęciami i filmami, więc nawet ktoś mniej doświadczony, a z dużym samozaparciem powinien sobie poradzić. Z kolei sweterek to wolna twórczość- półsłupki nawijane i szydełkowy reglan.
Lucas’a wykonałam z włóczki bawełnianej Scheepjes Catona (ok. 1,5 motka), a sweterek to Scheepjes Stone Washed.

Wyczekujcie już kolejnych propozycji 🙂

2 myśli w temacie “Miś Lucas

    1. Bardzo zachęcam. Porządny wzór, dobrze rozpisany naprawdę robi robotę, efekt cieszy, bo jest taki jak ma być 🙂 a na etsy i zagranicznych księgarniach internetowych można przepaść 😂

      Polubienie

Dodaj komentarz