coś do ubrania

Chusta „Shamsi”- „Lagoon water”

Po dłuższej nieobecności (chyba najdłuższej w mojej karierze) chciałam Wam pokazać kolejną ukończoną chustę ze wzoru Karoliny z „Tangled by K” o cudownej nazwie „Shamsi”. Zaczęłam ją już w styczniu w ramach prac testowych, ale niestety ze względów niezależnych ode mnie, nie mogłam jej ukończyć w terminie. Niemniej jednak jest i przyznam, że chyba warto było na nią czekać.
Piękny lagunowy Liloppi Swing (nie pamiętam numeru :D) z moich niemałych zasobów, okazał się strzałem w dziesiątkę przy połączeniu ze wzorem. Sam wzór jest bardzo ciekawy, bo każdy fragment jest inny, więc absolutnie nie można się nudzić. Chusta powstała z 1600 m i mierzy 185 cm szerokości… a co najważniejsze jest do wzięcia 😀

Obecnie również pracuję nad kolejną chustą w dość ciekawym zestawieniu kolorystycznym 🙂

Wszystkim odwiedzającym mój blog, życzę Zdrowych i Spokojnych Świąt Wielkiej Nocy :*

Dodaj komentarz