coś do ubrania

Sukieneczka Summer Sun Dress

… i znowu udzierg dla mojej najmłodszej córeczki. Przyznam, że te małe rzeczy robi mi się świetnie. Przede wszystkim dlatego, że szybko widać efekt 🙂 Tym razem powstała bawełniana sukieneczka, którą Gabrysia założyła na przyjęcie komunijne.
Moja Summer Sun Dress powstała z włóczki Scheepjes Catona z wzoru OGE Knitwear Designs. Wybrałam rozmiar 9-12 miesięcy i korzystając z drutów 3,5 mm zużyłam 3 motki. Sukieneczka wyszła idealna, ale jest na tyle fajnie skrojona, że będzie długo pasować. Ze wzorem pracowało się bardzo przyjemnie, wszystko opisane jasno, choć użyte skróty z początku były dla mnie dość niejasne (są inne niż w większości wzorów, z którymi pracuję). Dzianinę wykonałam „na okrągło”, mimo, że wzór przewiduje robienie przodu i tyłu osobno, a następnie zszywanie.

Jak Wam się podoba?

Jedna myśl w temacie “Sukieneczka Summer Sun Dress

Dodaj komentarz