coś do ubrania

Bluzka „Cumulus”

Kiedy przeglądając Internet zobaczyłam panterkową włóczkę Phil Leo od Phildar, pomyślałam, że fajnie byłoby coś z niej stworzyć. Początkowo w sklepie dodziergania.pl były braki magazynowe, ale chwilę poczekałam i włóczka pojawiła się ponownie. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, jaką dzianinę z niej wykonam, według którego projektu. Ostatecznie wybór padł na „Cumulus Blouse” od Petite Knit. Choć włóczka dedykowana we wzorze jest zupełnie inna, to zmieniając grubość drutów na 5.00 mm i dopasowując rozmiar, uzyskałam pożądany efekt.
Zużyłam 5 całych motków i trochę z szóstego na rozmiar S. Co ciekawe, dzianina po praniu trochę zmniejszyła swoje wymiary, co zdarza się raczej dość rzadko. Teraz bluzeczkę zrobiłabym nieco dłuższą, choć ta też jest w porządku. Chciałam żeby rękawki, nie były całkiem długie i to również udało się osiągnąć.

Mimo, że wzór jest naprawdę przyjemny i czytelnie rozpisany, to praca z tą włóczką była dla mnie wyzwaniem. Długi włos i „ciapkowaty” print sprawiał, że ie trudno było o zgubienie oczka ;p Efekt jednak wart był tego wysiłku.

Dodaj komentarz